Mini Cart

Handelsbetingelser

1. OPRET ORDRE

1.1 Skal jeg have et bruger login for at handle hos Lyki?

Nej, det behøver du ikke. Du kan sagtens lave en ordre og betale som gæst til hver en tid.

Men, ved at lave en konto hos os, behøver du ikke indtaste alle dine oplysninger hver gang du handler hos Lyki.
Du kan tilmelde dig lige nu, eller du kan starte med at shoppe og derefter lave en konto inden du betaler.

1.2 Hvordan laver jeg et brugerlogin hos Lyki?

Klik venligst på ”Login” efterfulgt af ”Opret Bruger” og oplys dine informationer.

1.3 Hvordan bestiller jeg?

Shop de styles du er vilde med og tilføj dem til din kurv. Når du er færdig med at shoppe, kan du klikke på kurv-ikonet og gå til kassen. Husk at tjekke at alle dine informationer er rigtige inden du bekræfter din ordre og betaler.

1.4 Jeg har problemer med at tilføje styles til min kurv

Du kan tilføje styles til din kurv så længe de er på lager. Der kan være enkelte tilfælde hvor stylen er i en andens kurv, og hvor stylens status kommer op som ”Midlertidig utilgængelig”

1.5 Hvordan betaler jeg for min ordre, og er det sikkert?

Vi accepterer betaling gennem Paypal og alle større kredit og debit kort såsom Mastercard, VISA og American Express.

Lyki krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med NETS. Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner, hvor intet andet hæves. Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, dog ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for trykfejl, afgifts – og valutaændringer.

1.6 Kan jeg fortryde og slette min ordre?

Desværre kan vi ikke slette din ordre hvis først du har betalt for den. Dette gør at vi kan pakke dine ordrer effektivt og minimere fejl. Venligst tjek alle dine informationer før du klikker ”betal”.

1.7 Jeg har en rabatkode, hvordan kan jeg bruge den?

Gå til din kurv, når du har tilføjet de styles du gerne vil købe. Indtast din rabatkode under feltet ”Rabatkode” og klik tilføj. Dette skal gøres INDEN du betaler. Vær opmærksom på at vi ikke er i stand til manuelt at indtaste din kode for dig, hvis du har glemt at indtaste koden. Husk derfor at indtaste koden, og tjek at alle dine oplysninger er korrekte inden betaling.

1.8 Hvordan ved jeg at min ordre er bekræftet?

Efter du har foretaget en ordre hos Lyki, vil du modtage en ordrebekræftelse på din ordre på e-mail fra os. Vær opmærksom på at vi først sender ordren når betalingen er modtaget. Hvis du har registreret dig som bruger hos Lyki, kan du tjekke din ordrestatus under ”Min Konto”.

 

2. Fragt & Levering

2.1 Hvornår vil min ordre blive behandlet?

Alle ordrer vil blive behandlet inden for 2 arbejdsdage.

2.2 hvor lang tid går der før jeg modtager min ordre?

Vi bestræber os på at sende alle pakker indenfor 1-2 hverdage. Skulle der mod forventning opstår problemer med din ordre, vil vi kontakte dig. Det tager mellem 2-5 hverdage at få leveret din ordre med Post Nord. Husk, at der ikke omdeles pakkepost om lørdagen. Der tages forbehold for udsolgte varer.

2.3 Hvordan kan jeg spore min pakke?

Du vil modtage leveringsstatus på SMS eller e-mail, når din ordre er sendt afsted.

2.4 Hvad er leveringsomkostningerne?

Hos Lyki har vi fri fragt ved ordrer OVER 500 DKK.
Ved køb under 500 DKK er fragtomkostningerne i Danmark 50 DKK.

2.5 Kan jeg ændre min leveringsadresse efter min ordre er blevet bekræftet?

Desværre er vi ikke i stand til at ændre din leveringsadresse når først din ordre er bekræfter. Dobbelttjek derfor, at dine indtastede oplysninger er korrekte.

2.6 Der mangler en style i min ordre, hvad skal jeg gøre?

Vi er kede af, hvis vi har lavet en fejl. Kontakt os venligst på info@lyki.dk og vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

2.7 Jeg har modtaget en defekt style, hvad skal jeg gøre?

Vi er kede af, hvis vi har sendt dig en defekt vare. Kontakt os venligst på info@lyki.dk med et billede af den defekte vare og vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt,

2.8 Jeg har modtaget en forkert style, hvad gør jeg?

Vi er kede af, hvis vi har lavet en fejl. Kontakt os venligst på info@lyki.dk og vi vender tilbage til dig så hurtigt som muligt.

2.9 Jeg har købt den forkerte størrelse eller farve

Hos Lyki tilbyder vi ikke ombytning for en anden størrelse eller farve. Til gengæld tager vi gerne varen retur, hvorefter du kan foretage en ny ordre med stylen i en anden farve eller størrelse.

2.10 Returret

Du har 14 dages returret når du bestiller hos Lyki. Varen skal være i samme stand som ved modtagelse og med original mærkning påsat. Hvis du ønsker at sende varer, købt på webshoppen, retur, skal du selv betale returforsendelse. Du må ikke sende varen pr. efterkrav.

Varereturnering skal ske til følgende adresse:

Lyki
Borgergade 18, st,
DK-1300 København K
ATT. WEBORDRE

I returpakken skal du blot udfylde og vedlægge returformularen, som du modtog sammen med pakken. Vi stræber os på at refundere pengene, 1-2 dage efter modtagelse. Pengene bliver sat ind på det kort, der blev brugt ved købet.

2.11 Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad skal jeg gøre?

Send venligst en mail til info@lyki.dk hvis du ikke har modtaget din pakke efter 10 arbejdsdage.